top of page
  • Writer's pictureMJM

Jarní THC checkpoint 12. 4. 2024

Drazí!

Zcela natěšeni jsme se v pěkném počtu 10 hráčů sešli v pátek 12. 4. v Hedvábné Chobotnici, abychom pořádně protestovali (ve smyslu vyzkoušeli, nejsme Francouzi) svoje THC decky a zjistili, jak se formátu daří. Mám radost z toho, žýe i tentokrát bylo startovní pole velmi bohaté, opakoval se pouze jeden tribe ale ve zcela odlišném provedení. Potkali jsme kreativní využití okrajových tribů (Fidel a jeho "kytičky"), ale i tradiční, byť dosud neprolomené evergreeny (WB Vampires, 5C Dragons). Já sám jsem zkoušel klasické kontrolní UB Faerie, ovšem narážel jsem na problém s časovým limitem, dvakrát jsem uhrál akorát remízu, což znamenalo poměrně bídné 7. místo.



Z vítězství se radoval Fidel, který hrál poměrně neobvyklý build Grb Plants zaměřený na landy, recyklování landů z hrobu a vůbec ovládnutí boardu pomocí abilit na landech. Na druhém místě se umístil Jéňa se svými tradičními monoB Horrors - je vidět, že pokud si vyberete dobře a věnujete svému decku spoustu lásky, může se i z černého koně (hahaha, I should go...) může stát favorit. Stupně vítězů pak uzavíral Johnny, který se vrátil ke svým úspěšným pětibarevným drakům s kombem Tiamat - Dream Halls, jak ovšem sám zjsitil, oni ti draci umí kousat poměrně slušně i sami o sobě bez nutnosti komba.

Celkové pořadí a metagame viz níže:



Myslím, že zábavy jsme si užili více než dost, nic "ustřeleného" se neobjevilo a můžeme se tedy těšit na další checkpoint, který bude na přelomu května a června. Jestli z tohoto turnaje vyplynulo nějaké poučení, tak to, že Companion už NEVERMORE, more!

I když jsem po prvním i druhém kole kontroloval zadané výsledky, "vymyslel" si tento nablejskaný potrat programátorů ze Seattlu (i když, co si budeme povídat, pravděpodobně z Indie) naprosto nesmyslné množství remíz (5 oproti skutečným 2) a vzhledem k tomu, že výsledky nelze upravovat, přešli jsme po druhém kole k nesmrtelné tužce a papíru... Příště tedy už jinak, pokud byste měli někdo doporučení na nějaký rozumný online software/aplikaci, napište mi (pozor, MtG má pár specifik v tom, jak funguje Swiss tournament, zejména to, že vítěz bere 3 body a remíza je 1 bod - proto nejdou třeba použít šachové SW).

Brewingu zdar!

28 views0 comments
bottom of page